Thursday, January 8, 2009

今天,我很开心

今天,我很开心。。 因为我拿到一半的bonus.. Haha.. 上个月,我已经confirm staff 了。。在过4天,就是我的生日。。今年,我的生日会是什样的呢?开心的?难忘的?会看到我想看到的人吗?其实,我也不知道?老实说每一年,我都很期待和好朋友一起庆祝。。。可是,2009 的几天后,我开始不什么期待了。。因为我知道QQ没有空,Felicia 也为CSS 3 hosting 忙。。。Joanne 也忙拍戏。。。

不用紧,我已经想到我要做什么了。。。我要做一些我从来没有亲手为人做的事。。Hope the loves who get received the stuffs that I make one, will like it.. Cos it is from my HEART..
Yeah.. I thinking I going to busy this few days to make stuffs for making it..

**QQ, I miss u.. Can't wait for see u soon.. Cos I like all ur "lame" stuffs.. Hahaha...Me will wear the things u gave me as bdae & the shoes u make.. And I also want ur BIG HUG, that can make me comfort... Heehee...

No comments: