Saturday, February 16, 2008

为什么你要让我生气 & 哭?


为什么你要让我生气和为你哭呢? 我已经有好久没有难过和哭了?我想你应该知道我在说你。 为什么你知道我不喜欢那个人,你才这要做? 你知道吗?我怕你会掉入他们的井。难道我对你的关心,好意你不明白吗?要再让我为你喝醉吗?要我的Migraine 在来吗?如来,我真会拿MC 很多天。。

我知道你喜欢Pink, 突然为你换。 最近,我的压力已经很大。Felicia 的fans, 有人说我是Lesbian, 喜欢女孩子, T问我是不是叫你Block 她?等等。我希望你能听我的心事。

我想这几天,我会把hp 给off 掉。因为想静静一下。(你应该知道什么找我吧?)每次, 打给你没听,没回电, 没回sms.. 真的好累。每次,盼望你的sms. 可是, 你都会久久才回。这个Picture 里的字, 我很喜欢。

I need a friend,

I need a friend to trust,

A friend I can tell anything to.

I need a friend,

I need a friend to help me,

A friend that will help me through the worst.

I need a friend,

I need a friend to cry with,

Over all the stupid things.

I need a friend,

A best friend,

To stay with me,

until the very end.

A best friend,

To stay with me till the very end.

Are U willing to be the One? And give me the comfort, laugh & shoulder to cry as MY BEST FRIEND? And stay & walk with me the very end? (U shall know who I talking with?)

No comments: