Thursday, April 3, 2008

Backstab Peoples

今天,我在工作岗位,我面对电脑,想了很多东西。。我也约了一个旧朋友去吃饭。我们谈了很多。我也明白一件事。。

我知道我的Blog, 很多人在看。不管是我的好朋友,敌人,“小人”都对我的所有的一举一动很有兴趣。我只想对那些曾经说我的“事非" 的人, 说一句话,“如果你有胆,就在我面前说。不要在我的好朋友面前说我的事非。我最讨厌这种“小人" , 忘恩负义。那些“小人”, 我知道你们是谁。我也不会在这里跟你们讲是谁。。

如果你们想make use of me, What I can tell u is.. Sorry, I won't fall from ur trap again.. And No one can break my friendship with any of my friend around me. My collegue, my friends who i know kbox staff, Felicia fans & outside friends & Qiuting & Germaine..

I'm lucky tat the person who I always dote, there for me & trust me so much & understand me well.. Thanks for being my friend.. (U shall know I saying who)? Haha.. Zip my mouth..

最后,我想说的那些“小人”, 是时候wake up lah.. 不要再害人了。不要再说人家的坏话。。 时常说人家的坏话,小心会被上帝罚你。我会坐在这里看好戏。。

Good peoples will get rewards from The God of Father.. Amen..


**Note:All my friends out there, I ok.. Dun worry.. I won't so easy fall down.. I admit I was very angry with one of my friend, but we settle everything lah. We ok now.." Thanks for all of ur tagged me.. Love U all..

No comments: