Thursday, April 17, 2008

一个朋友离开了这个世界。。。

今天,我接到Cheryl's Father 打给我, 告诉我Cheryl 的大舅昨晚had accident & passed away. Cos he drive motorcycle. 当我听到吓一跳,因为在上个月,我才喝Cheryl's 的cousin's wedding. 我才看到Cheryl all relative.. Never thought so fast, after 2 months, her uncle meet accident.
真的,在这个世界里,很多没有想到。。 上个星期, 一个朋友的爸爸死。现在,又。。。

最后,我要恭喜Cheryl 拿到奖回来。。 为你感到开心。。好了,我想我该写到这里。Sat, I had go for the awake, cos last nite held there. Cos Sunday is the Funeral.. Haiz....

No comments: