Sunday, April 27, 2008

你几时才会对我坦白呢?

Gui, 你几时才会对我坦白呢?为什么你瞒我很多东西?为什么你这么随便?为什么你要让我们的感情,越来越远?为什么?你知道我放了多少爱情在你身上吗?为什么你要到处给人, 你的号码?你是我的最爱,Gui (this person is a guy, who i like most). 你又什么知道她们是好的吗? 

Gui, do u know that I was angry of u, when I know that those gals had ur nos? If u think that they are good to u, then u go ahead & treat them good.. I really have nothing to say.. Cos I had done my best to show my TRUE LOVE for u.. But...I also don't know what to say & how to tell u. 我只能安静的,静静地。 我知道我该什么做了。。。爱你, 就要让你快乐。。我会。。。我不想在这里讲太多。。我亲手做了, 一样东西给你。。 我会找一天, 交给你。。。

**Important: I not a L, I got a guy who I like most.. Those who had see his picture,
know that how much I Love Him.. Rite? Delphine, Jess, QQ, Germaine**

No comments: