Saturday, April 19, 2008

凶手你在那里?

当我写这个文章的时候,我想说一些伤心和气的事。。 今天,我去了Cheryl's大舅的awake. 我听到他的家人告诉,大舅是什么死的?他驾motorcycle, 在between Pasir Ris & Loyang Express, the accident happened. And his body was find in the 沟里。OMG? We all guess that the killer who had knock him, had run away.. Cos his body was flying into 沟里。当我听了,我伤心,好想哭。。我在大舅灵前,告诉他,你在天,告诉我们, 事情是什么发生的?让我们把那个撞你的凶手给放在jail.. 撞倒你,才没有良心,去报警。。

4pm, got reporter come & interview her daughter.. Her daughter told the reporter wat had happened? I hope the killer who the newspaper 2nite, will report to police, say HE IS THE KILLER. AND SEND TO JAIL. 凶手,如你有良心,最好去自首吧。。 要不然, 你会被下地狱。

大舅,你在天有灵,保佑我们把凶手给catch it. 今天, 我做到6am - 3pm, 放工后,我会赶到你的灵前,送你最后一程。希望今晚, 或等下,你会出现在我梦里,告诉我,凶手是谁?我一定要帮你catch HIM & send to JAIL. I MEAN IT. U just come back from JB that day & meet this unhappy accident & in hospital, suffer for 2 days. And become vegetaion, brain dead when send to hosptial. And the bone inside hit ur heart, make u died.. OMG. How can be so CRUEL?

最后,大舅你安心吧。。 在 “极乐世界” 活的快乐吧。。We will miss U..

No comments: