Wednesday, October 8, 2008

不要烦我了

昨晚,收到一个人的sms,问我莫莫人的电话。。问我,"You got XXX's nos? Can help me asked her, if I can have her nos? Need to ask her something. Thanks" Ask what? Asked your Bull shit lah.. Just get lost of my life. 不要再利用我的朋友。我不会让人家去伤害他们的。。

**最后的感想:我懒得去回你的sms,更不会去管你。。难到你两头蛇才不够?才要在我朋友面先,加盐加醋吗?

No comments: