Monday, September 15, 2008

2D1N Batam Trip on 13/09/2008 (Part 3)

好久没有些blog 了,因为有太多的东西要做。。好了,现在让我写上个星期六(13/09/2008), 我和M5 Artiste 去2D1N 的Batam Trip吧。。。

13/09/2008,我7.30am 就到Harbour Front, 因为8am要report. 我一到那里,就看Hazel & 她的爸爸。。我们就谈天。。。7.40am, Louis, Bryan, Vencent & William. 他们到了。 过一会儿,Elson & family 到。再过一会儿, Tiyo 就到了。。我们做9.15am 的船。。Joshua 睡过头,因为12/09/2008, Louis, Bryan, Joshua, Tiyo & Vencent rehearsal 到很晚。。Louis, Bryan, Tiyo & Vencent 一整晚都没有睡。。为什么“他”不要让他们早一点睡呢?没有办法,我们就先去Batam, Joshua 迟一点在来找我们。。。

我们在船上,拍了很多照片。。。我也听了海,风的声音,感觉很好。。因为在才没有去Batam 之前,为了Nicole的事,而感到难过,气一个人。。。为什么他要骗Nicole 的钱?为什么没有帮她完成她的梦?为什么?

我们到了Batam, 就有人欢迎我们。。然后,我们就上了艺人的小巴士。我们的导游叫Dennis, He is a nice guy & fun guy.. haha..我去的第一个地方是"Da Guan Yin"。 我们去拜拜一下,然后,我们就去吃lunch which is near our hotel "Golden View" 4 star hotel. 吃完了lunch, 我们就去我们的hotel. Indonesia 时间跟我们新加坡的时间慢1个钟。。我就先回到自己的房间,休息一下。。
5.30pm他们就下去rehearsal, 可是rehearsal 一半,因为sound system got prombles, 他们无法rehearsal,就回房make up for 8pm Dinner event.8pm Dinner event start, 节目就开始。。当晚的event, 我想我也不用多讲,用照片告诉你们吧。。Event 完后,已经是10plus..然后,我们每一个人都回自己的房间休息了。。

第二天,我,Hazel & her dad 约好一起吃breakfast...我们吃一半,Elson 看到我们就跟我们一起坐吃breakfast.吃完breakfast, 我们回房间。。Hazel 就打给我,问我会不会玩pool?要不要玩?我说好啊。。一起check out room, 我们玩pool 的时候很好玩,我们只玩1hrs, 因为我们要在12pm check out hotel. After 我们check out hotel, 我们就去一间庙。。有些人,求了签。。然后,我们就去shopping... 那里没有什么东西买,我,Hazel & her dad 就到一个Cafe 坐下,喝coffee.. 然后,我们坐5pm plus (Singapore time)船回来Singapore..

**最后的感想:这次能跟Hazel & Elson 一起出国,是一件很好玩的Trip.我当然不会忘了谢谢M5 CEO William Soh for the treat to me to Batam..谢谢你给了我一间房。最开心的事,能开到Hazel 很可爱的一面。。我虽然求了签,那个签不是说很好,也不是下下签。可是,我永远相信,"I control my own Destiny". 这句话,是Shi Qian 告诉我的。。我要谢谢QQ, Shi Qian & Hazel给我的安慰。。你们的鼓励就是我的movement....
我不会为了一些无谓的人,事而生气,难过。。因为我有你们这些好朋友。。I Love you all as my frez & I also miss u, when I still alive, I want to tell you all this. Even my sms also got tell you all before...No matter now, or future still the same. No one can break our friendship..NO WAY. Cos we know one another well..

IMPORTANT: 如果一个人,没有做一些伤天害人的事,不用怕人家读“你”的blog,或怕人家spam 你的blog...我又从一些人的tag, 读到;

[1]Somehow is human nature, they wanna get famous, wanna have a album out under their name, even if the company is a smelly bad name, they still joined. This is their weak point that W will take hold of and get them into their company and cheat their $$.[I am NOT talking about Nicole laoshi.]Just like another example, I named him L, L wanted to have a album under his name, he ended his contract at Mediacorp, was supposed to join Fly Entertainment. Not sure how he know W, W got hold of his weak point & got L to join his M company. Many other celebs friends in Mediacorp told him off for joining that M company, he scolded others for not respecting his decision! Supposed to say that Oct, his album will be out! Let’s see lohz!I think the album will be out in Oct[in his dreams!]
W asked a group of ppl[those ppl who joined the M company as vocal students] to go for a photoshoot at a photo studio located at ChinaTown. Its costs $180. He claimed that the price is the LOWEST!I know that photographer somehow later, When asked, that photographer only charge him $65, can! So he earn like $110+! WTH lohz!
There are many others that I know of that M company’s stuffs.But well, all his “dirty” deeds, I tell to all my friends NEVER step into that M company.
So ppl, remember not to go to that M company! =) M=Monster.Never fall into Monster trap!

[2]that’s not all, I heard he really has a bad repuation in the music industry. His name is smelly already.just a month ago, there was a chinese newspaper article on one of his local artiste. He made a police report claiming his hard disk containing topless pics of his male artiste was stolen. but just nice he has a few of the sample shots for the reporter to write for the article.
Just a publicity stunt lah. Hear from his student that the hard disk is still sitting in his house lor.
btw cannot sing also can teach singing in his place…is he a conman or what?!

[3]Anyway, yup, just a publicity stunt..He even said that 5566 used to be under him! Com on manz! Only dumbo will believe!I guess he is not just a conman. He is someone without conscience[??].He was announced bankrupt, gave all his things under his name[??] to his dad, in turn, his dad gt bankrupt, heart attack, ended up in hospital. he NEVER visit his dad at all.This type of son, give free, I also don want! @-@Anyway, wad past has past. Just let friends around us know his bad deeds and don fall into monster trap! =)

也是我最后一次写William Soh of M5 CEO所做过的坏事。。不要以为你在庙,用了我的台词;"人在做,天在看,公道自在人心",想让我听。。。才叫人家听你签,想证明什么呢?没有人有兴趣听你的签。。因为你不能把我们敬爱的Nicole 完成她的梦想。。It is the Truth & won't change.. No matter,how much story u try to make up & cover urself.. Not many peoples will believe it.. How many peoples u had own them $$, u shall know better than anyone of us...

No comments: