Sunday, September 7, 2008

Nicole老师,你安息吧。。。



当我写这个entry 的时候,我是想特别为Nicole 老师而写的。。。虽然 ,我跟她不是很熟。可是,我看过她2次。。其中一次是在"The Artz". 那时,她来看Silver & Nicholas 的单曲CD event.. 她给我的感觉是,她很friendly.对每一个人都笑,就算不熟的人,也对她笑 。。


其实,在6mths ago, 我已经知道她得了Cancer of 4 stage...她才很努力的教人唱歌,做show..来earn some $$$.我觉得她很坚强,勇敢。。。她的女儿也像Nicole 一样,很坚强。。。她是一个好老师。。

有的时候,我觉得老天爷很Cruel..为什么要永远要把好人带走?MC king & 你都是好人。。。为什么不把坏人给带走呢?为什么? 在娱乐圈里,又少了一个才华的艺人。。。

**最后的感想:Nicole 老师,我知道你的人生道路,走的很幸苦。我们都明白有人才写了"hating the M company who didn't help fulfill Nicole's dream.WHY? 因为我看过你在Facebook写的:

"To William Soh from Nicole Lai.

Hi William, Since launch of my CD( April 23rd), you have failed to live up to your promise to me to distribute my cd for sale to the public at cd stores.

You have also failed to pay Music Arr... Read Moreangement, Backup Fees, Mixing Fees as well as photography costs for my album as previously agreed.

As such, I'm terminating all work collaboration with you, including all work regarding my CD album.

I'll no longer associate my CD album with you or your company M5, and will appreciate that my name does not appear in any publicity materials related to you or your company M5.

Thank You, Nicole Lai.

**我只想对你说:“你在新的家,记得要活的快乐,保佑你的女儿。因为她才年轻,要走的路很长,很长。。你永远都让我们怀念的人。。。We all Love u & Miss U...God Bless U。我很讨厌看到我的认识的人,都离开这个世界。。。。

http://www.omy.sg/Showbiz/E-News/Story/OMYStory200809071728-45385.html


No comments: