Tuesday, March 4, 2008

爱爱,谢谢你的关心和爱和分享。

~It is the 1st time, QQ put her hand on my shoulder~


Qiuting, 谢谢你。刚才和我分享了很多东西。也叫我什么做。我知道anger won't solve shit, only understanding & kindness will. 也谢谢相信我的为人。你说的对,如果你做人,做的正。不用怕人家什么讲我。


爱爱,我答应我不会用动粗来决觉问题。我不会做一些让你失望的东西。我更不让你为我担心, 我不开心。你放心,给我一点时间,我会证明给你看,一个全新的Joey, 是一个开心和full of LOVE 的Joey. Pamela 什么说,我不回去管。Just Hack care what she said abt me.. Like what u had told me, if I not a selfish ppl & don't scare Pamela take away Felicia from her hands. Just dun care wat she said abt me. If I never do that.. YAP, I AGREED WITH U.. WHY I WANT TO FALL PAMELA'S TRAP?

爱爱,你今天告诉我的秘密,你放心。我不会告诉任何一个人。我知道什么做了。。


Qiuting, 如果我没有你这个朋友,我不知道什么办?谢谢在我最需要一个人安慰的时候,你都会在我身边,给我advise 和一个拥抱。这些小小的行动,让我感到无数的感动。。


Note: Pamela, this time I dun hit u, doesn't mean I scare of U. 是我给Qiuting 面子。我也不要把我的手弄dirty..你是个什样的人,Felicia 和很多认识你的人,都知道你是什样的一个人。我不会多说,如果有眼睛的人,会看出你是什样的人。。


Pls: I want the person, to make it very clear with u, "Felicia is Felicia, Qiuting is Qiuting, between me & Pamela case, pls dun mess it up. If u dun want to join Qiuting fans club. I ok with it. Dun use that to threat me.. I won't scare.. Hope U will understand.. Thanks

爱爱,最后要和你说:谢谢你,我也和你一样, dun accept any threat from ppl, if those who dun want to join Qiuting Fans Club. 我也不会为了这些小事而去在意,给自己太大的压力。I Love U so much, my dear friend Qiuting....Friend 4ever..

No comments: