Sunday, March 9, 2008

Qiuting, 谢谢你的无时无数对我的关心, 爱。。

今天,我没有出门。 因为我的Migraine又off & on.. 让我好讨厌。。而且,我也答应Qiuting, 今天,我不出门。我做到了。。 我没骗你,爱爱。

Qiuting, 谢谢你的无时无数对我的心.Sorry, 让你为我的病担心。我没有special 告诉Qiuting, 我生病了。。 我想她应该是看了我的blog, 才知道我病了。她才说放我假到15/03 from QQ Lovelies Pte Ltd.. Hahaha.. QQ crazy already..Help!!!But I like it the way of her "Lame Jokes".. Thanks ah.. Make my days..

Qiuting, 你不要骂我啦。。昨天,我是没有办法才出去。因为我好想Felicia, 我才抱病下去看Felicia. 因为我好久没有看到Felicia. 我知道你关心我,我明白,我知道,我感觉得到。 我一一都看在眼里,放在心里。你给我的CD, 我都有听。放心。。I won't waste ur effect, you have done for me..

爱爱,I promise u.. I will take care of my Migraine, next week, I will go & take my medicine again for standby.. cos going to eat finish soon.. And also promise u, I will stay at home today, I did it.. Haha.. If u dun believe can check on me.. Now, me going to take a snap & rest .. QQ, I miss U. Love u always & 4ever..我没有后悔认识你这个好朋友& 姐妹。

1 comment:

Anonymous said...

See Here or Here