Sunday, March 16, 2008

为什么?

当我写这个文章的时候,是用一个伤心和失望的心情写的。。 为什么我不想看到的事情发生,会在今天发生?

为什么你要把我下这么多的心血,这样拿走?为什么?朋友我只能够告诉你,尽然你决定要这么做,我成全你的要求。不要忘了,我告诉过你,如有什么事发生在你的身上, 我不会帮你的。。 因为是你做的决定。。 I respect ur decide.. That all I got to say to u..

Note: Pls dun think that ur wish & target has come true, I know what u thinking inside & try to do.. If u think what u doing now, is RIGHT, then I can tell u, 你很假。 I hate u very much.. Dun accept me when I see u next time, will say "Hi" to U... 希望上帝会punishment U..

No comments: