Wednesday, March 12, 2008

Msg specially to Qiuting

当我写这个文章的时候,是想把心里面的感受告诉Qiuting一个人。也希望Qiuting 读了后,明白我想告诉你的意识。开始了,爱爱。。

[1] 我知道自从你进入16 强,你会面对很多辛苦的事情。只想对你说,不管以后成绩什么样?你只要记得,你学到很多, 很多。E.g. 对人的态度,奇奇怪怪地人,爱你的人,支持你的fans, backstaber, 喜欢讲骗话的人,一直保护你的朋友,原意当你的听众的朋友,知心的朋友等等。我想到现在你应该知道谁对你好,谁时常讲骗话来骗你,谁会用不好的小动作来让你去注意她们。我的advise 是,不要去在乎她们做什么小动作,讲骗话来骗你。你只要把精神放在比赛,什么都不要去想。不要忘了,你答应过我什么?我记得,我不会忘记。

[2] P.S If you think getting the studio filled up will help.. Please, think 100 more times. 我的advise 时,不管studio filled up with how many help to them, also no use.. The most important is it is the chance to let u see & know who is "THE TRUTH FANS WHO IS REALLY SUPPORT & LOVE U" NO MATTER WHAT HAPPENED . (U KNOW WAT I MEAN, RITE?) 就算,现在有多少你的fans 会出卖你。你只要记得我Joey will awlays be there for u, no matter what happened. 就像这首歌一样,“无条件为你”。Specially put for U..

[3]找知心的朋友-找几个知心的朋友,当你需要人来听你的故事。I'm happy that u had find Germaine as ur 知心的朋友。。 Hope the friendship between 2 of u, will last 4ever..

[4] 提防小人- 在我们的生活里,有很多小人,有时,你是不知道。要到你跟她接触,你才会明白。记得,不要太相信人。因为你会很容易受伤。

[5] Liars - Just Hack Care those Liars, if u ignore them, they will know that U dun believe them already. But until now, the person is still haven't wake up.. Still con't to tell liars to peoples. Hope the person will wake up soon.. Dun Liars to peoples, if u Liars to peoples, actually U ARE LIARS TO URSELF. Not good..

爱爱, 最后,只想对你说,加油。。。我会一直陪你走这条辛苦的道路。我不会放下你的手,让你一个人走这条路,因为一个人走,很辛苦。。Friend 4ever & last 4ever.. It is a Promise between 2 of us..

No comments: