Friday, March 21, 2008

Qiuting问我,How Come I so nice?


昨天,Qiuting, ask me how come I so nice? 哈哈。。 这个问题让我想了1天,现在想对Qiuting 说;
[1] 从开始, 我为什么为想为你开fans club, 只因为我觉得你的人不错。如果, 我觉得你的人不好,我也不会为你开fans club. 明白吗?
[2] "无条件为你" -这句话是我一直在对你说的话。。 我知道有点肉麻,可是是真心话。。
用你的心去问你的良心,我几时有要求你一定要对我好等等?我想你的心,应该知道, 因为用心去感觉是真实。
[3] - 什么叫"爱"? 爱是发出内心的。 爱是真心的, 爱是分享 (Share). Love is Kind, Care, Patient . 为什么我会叫“秋婷爱轩影迷会”。如果一个人没有以下的, 哪那个人就是活在自己的世界里, 让人看了很讨厌。她就是 Pamela.
[4] Stubborn - 你每次都说我stubborn. 我不是Stubborn. 而是我有自己的想法。
[5] 可贵的友情- 我们问自己, 在我们的身边, 有多少的知心朋友? 好朋友? 谈的来的朋友?你我都心知肚明。。我很珍惜你这个朋友和我们在一起的快乐时光。
Xueting 问我为什么, 我会喜欢你?我说,你慢慢地去了解Qiuting. 你认识她, 你会明白,为什么我会喜欢她?她对人的关心,可以看出来。。 我知道你关心我,才会nag.. 我一一都看好,感觉的到,我明白。。
Qiuting, Dun forget what U have promise me. And I also never forget what I had promise u b4.. At least u can see the 1st things I done for u.. Following u will see all the stuffs.. U know what I mean.. Haha.. Jia You.. My AiAi..^_^
I will hold ur hand tight, I will never let go of ur hands, let u walk alone.. I will walk together with u for the different path.. Trust me.. Ok?

2 comments:

XT said...

why my name inside la? very paiseh la! =.= hehehe...

anyw, once you like this person and want to support this person, you will wei le that person do alot without any return, most importantly that person must appreciate! but you do so much, and in the end as time goes by, that person won't appreciate no point to carry on. sorry i referring to myself.

anyway, you are fortunate to have qiuting as your idol cum fren! she is worth your support! :)

Joey said...

Thanks.. Qiuting is my best frez not idol.. Qiuting know that all thw awwhile..