Thursday, March 13, 2008

Excited, Worry, Angry & Sad

昨天,是一个让我很开心的一天。因为我接到一个电话,这个电话是一个人叫我下去Interview. 因为是一个我喜欢的工作。当我听到,心里面很开心。因为是我喜欢的工作。我真的希望我会拿到。如果真拿到,我会永远做这工,一直到老。



担心- 为什么我会担心,因为我怕他们看到我的Education不是很高,不要我。可是,我跟很多人分享,他们告诉我,不用担心,因为我有Experience. 我真的希望他们是看Experience, 而不是看Education.



生气 & 难过- 因为我一进门,我妈问我有没有收我的成绩单?我说没有,不是你说你帮我收的吗?我妈告诉我,她把我的成绩单放在其中一个plastic bag 里面。 因为我大姐在throw away the plastic bags, never see inside the plastic bags got 1 brown envolpe.. Oh my God.. I was so angry with my mum, I shout at her. Why u all anyhow touch my things? Told u all many times don't touch my stuffs already.. If want to throw something, ask me my permission 1st.. Now, see wat u had done? Why u put my report book in those plastic bag? They are not rubbish to me.. Oh my God.. The most I think, the most I angry & want to cry..


I think this few days, I will damn down moods. Those who try to ask me alot questions, I will sure scold them back.. DAMN BAD MOODS & DOWN.. OMG.. WHY ANYHOW THROW MY REPORT BOOK.. CAN'T STAND THEM. :(

No comments: