Sunday, July 13, 2008

14/07/2008 OFF Day

Tomorrow is my OFF day... Haiz.. Sianz.. So fast OFF day...I don't like so fast OFF day.. Cos Last Thur 10/07/2008 just off.. Tomorrow OFF already... Don't know what to do Tomorrow? Maybe meet Tanat.. Cos I had to passed him Qiuting Lovelies fc T-shirt...That time, before he fly to Thailand, order from me..

我知道现在每一个人都在忙自己的事,工作了。。。真希望不要只忙自己的工作,而ignore 了身边的很多事。。如和朋友的聚会,谈天的机会。。因为我们人不知明天的事。。。也许今天,你看到你身边的朋友好好的。也许,明天你看到他们离开了这个世界了。。像MC KING...

我妈一直叫我做X-Ray check up , 因为我时常有Migraine, 我不想去做。。因为我怕我真的有什么病?有谁知道我心里在想什么呢? 。。。。。

**最后的感想:好想听到美丽的声音,笑声,Lames jokes & fun .........

No comments: