Wednesday, June 25, 2008

我伤风了。。。

今天, 原本要去interview Hotel 81 Front Office Executive。 可是,因为我昨晚伤风了,吃了伤风药。就让我感到全身很累。而且,那个interview 地方,我不知道在那里?在Onan Road, 我都不知道什么鬼地方。。OMG..要做12个钟头。。Jimmy told me is tough job.

早上,我收到一个人的sms, 谢谢你。。我想你现在一定很忙做自己的东西。。看到你的sms,我真的很开心。 因为,让我知道你的消息。。当你sms 给我的时候,我才在睡觉。可是,我一看到你的sms,我就用我疲惫的身体来回你的sms.然后,我就回头睡了。

我1pm 起来,我才在想我要不要去Hotel 81 interview? Jimmy 叫我不要去,如果我不comfortable. 后来, 我想了很久,我就打算去try 一下.因为我觉得如果我不去try, 我永远不知道答案是什样了?也许是我比较好胜,我什么都要去try吧。。我搭cab 下去,我不知道那个地方,我到了那个地方。我看到几个人也interview。。到我的turn, 那个manager, 跟我说如果我confirm, 3 days will call me .


Afternoon, I sms my Kbox Chief Cashier, asked how is she? Then, she asked me how am I? I said I ok.. But I was now looking for job.. Then, she asked me, am I interested to come back?When I heard it, I was so happy that, she still asked me want to come back? Haha.. Cos that time when I work Kbox, I everytimes very ON 1..If someone sick, I will help her work from 11am - 3pm.. OMG. So long, right? And if she asked me work OT, I also OK.. I never late for work 1.. Everytimes come work b4 1hrs.. Cos eat my dinner b4 I start work, cos I perm work night shift..

**IMPORTANT: I don't know which one, I shall work as? Hotel 81 or Kbox? Jimmy said he think that Kbox is suitable for me, cos at least I will feel happy if I work Kbox..Then, wat abt u all think leh?

**最后的感想:我很烦。。有谁可以告诉我?我好想听到你的意见。。

No comments: