Tuesday, June 3, 2008

A Happy Day & Blessing for me 31/05/2008





今天, 我去meet 一个好朋友,我们谈了很多&也分享了很多。。 当我和她分享的时候, 我不知不觉的哭了。。因为在过去的几天, 我都很痛苦。。因为我被人家误会的感觉好痛, 好痛。。。心里面的感想没有人明白。。直到跟一个朋友分享后,心里面的不开心的事。。一一都给忘掉。。 我meet 了朋友, 我就下去Mediacorp 找Qiuting, 我到那里, 我看到Kenneth, Joey, Minghui & Evonne.. 很高信看到Ken, 因为他很久没有下来找Qiuting..那种感觉是, 很好。。 我们就谈天,和Qiuting 拍照& group picture. 因为我觉得我们好久没有拍group pictures...这种感觉很好。。
Qiuting 进去后, 我就赶去City Harvest Service 5.30pm.. 我好久没有去City Harvest 了。。因为我感觉是时候去heal my wound & let God give strength & power to my 2 friends..After the service, I rushed back to mediacorp wait for Qiuting come out..
**最后, 我想说的感想是:我已经是没事了。。 我变的开心了。。 因为I had heal the wound & the pain inside my heart.. And hope all those unhappy & mistaken things will leave me forever..Yeap.. Haha.. Let us look for the bright lift.. Cos I know that there are alot of peoples face alot big prombles than me, like Sichuan peoples & 1 of frez.. But they still look so strong & face their life..I think I shall learn more from them them.. Yeap...

No comments: