Friday, June 27, 2008

Trip to Pray MC King...











今天, 我下午1.30pm,我和Delphina meet 在Tiong Bahru Plaza, passed 给她fc t-shirt。然后,我就去我的老家Tanglin Halt的Church..这个Church, 我记得是我最爱的Science 老师带我进教堂的。因为我在中学的时候很坏,时常跑课,跑去玩Bowling..因为是我的最爱。。我记得我这个老师,她的名字叫Miss Lynette Liaw.. 她很疼我,很关心我,我的Math不是很好,她都会给我Tution. 她都会把她的多余时间给我,让我很感激。。如果不是Miss Liaw永她的爱来改变我,我想我也不会懂什么叫“爱”。。我想我现在应该会很坏了。。Miss Liaw, thanks for the LOVE, u gave me..I will still remember ur bdae 17/05, every yr I will still send u bdae card, since I had left Secondary 13yrs already..U R MY FAVOURITE TEACHER.

After I go to my old church, I go Mandai 拜经MC King, 我说过我会在开工前,catch up all my friend.. So, I DID.. MC KING, 你知道吗?我好想你。。我今天去拜MC King, 我 买了他最爱喝的Ice Lemon Tea,因为每次我带他做Roadshow, 他都叫我买。。我在跟他讲话的时候,我也不知道为什么我的眼泪会哭。。我告诉他,我现在没有做工。。我interview 了很多工。。我不知道我该选什么?我也告诉他,我在友情方面也被人家伤害过,你告诉我,我该什么办?我在那里坐着和他谈天30mins. 后来,我打算要走了,我就用2个$0.20 coins, asked MC King Permission, Can I leave now? 1st time, I throw, is 2 flower. He still don't allow me to go.. Then, I sit down & chat again with him..Another 10mins, I drop the coins & asked his permission again.. This time is 1 flower & 1 head, mean I can go lah.. Then, I thanks him & clean his face & tell him, I will come & pray him in "七月". And told him, hope he at “极乐世界”里会开心。。然后,我就搭bus 138到ZOO interchange, then change bus 972 to Choa Chu Kang, then take 172 to home..When I drop at Zoo, while the bus haven't come, I go around & take pictures.. Haha.. I like so long , never go to Zoo loh, since I was young..
**最后的感想:我真的好想念MC KING..朋友,谢谢你听到我跟你讲的话。。我已经找到工,我也选了我要做的工了。。MC KING, I LOVE U & I MISS U...

No comments: