Thursday, May 15, 2008

我最爱的歌是那首?  

当我写这个entry 的时候, 是想跟你们说那些歌是我喜欢?听了会让我开心,感动的哭。。以下;

开心的歌:
[1]Beatuiful gal
[2]我又初恋了
[3]Superstar
[4]痛快。
[5]All S.H.E songs.
[6]庆祝

会哭的歌;
[1]你什么舍得我难过 (my 1st lover,malaysia guy)
[2]祝我生日快乐 (QQ)
[3]遗失的美好(Felicia)
[4]手放开 (Fiona)
[5]如果你才爱我
[6]不想懂得
[7]痴心绝对
[8]好心分手
[9]他才是不懂 (The guy I like now, I love him so much)
[10]你那么爱他 (my kbox captain, I like.He dun love me)
[11]最近
[12]海阔天空
[13]无情的情书
[14]了解
[15]不说出的温柔
[16]想说 (Felicia & QQ)
[17]后来
[18]每次醒来(my favour uncle, who had passed away, he everytimes buy my favourite foods)
[19]爱昧
[20]她的背影
[21]你是我胸口永远的痛
[22] Kiss Goodbye
[23]棋子 (my life is like the 棋子, control my God)
[24]心痛(When friend who dun trust u & 出卖我)
[24]吻 (my 2nd lover, I let him go, cos his ex come & find him back. I love him so much, so I dun bear to see him miserable.)

**我发觉我比较喜欢伤心歌多过开心歌。。也许, 这些伤心每一首歌都代表我的每一人生的故事。。

**我对每个爱情都很真,包括友情。心里面的lock is not I dun want unlock, cos all my story of life is sad & miserable. U all dun know..Only me & God know** 


No comments: