Tuesday, May 20, 2008

我终于放自己一条生路。。。。

当我写这个文章的时候,是想对所有的朋友说:我终于放自己一条生路了。。 因为我终于离开我一直在一个不开心的地方的公司了。。

这个公司,让我看清楚每一个人。。 包括被一个我很要好的Best Friend Collegue Jessilyn. 你什么出卖我的事, 我不会忘记的。。这个让我学会了什么去看清一个人。。Jessilyn, 我要跟你讲,你真的伤了我的心很深,很深。。不管你说多少次Sorry 在你的Blog.. 也没有用。。What done is already done.. Can't make it up.. I just want to tell u & God that, I (Joey) won't easy fall down.. I will stand up again & walk on to my life.. I will proof to u one day. I don't have u as my best friend in my life NOW. BUT I JUST HAVE GOD, Qiuting, Delphine & all who have been always care & concern on me..

Jessilyn, What u had post in ur blog, http://www.nooglejess.blogspot.com/, I can tell you, I won't go & care of it.. Cos I had forgotten u in my life.. Hope God will puishment U one day.. I will just stay & watch it meh..

Jessilyn, 为什么你要把我post 在blog 的事, 我骂Molly 的事, 你也要出卖我?你知道吗?Molly 今天把我写在blog 的骂她的事,都print 出来给我看。。我的blog 已经block 了。只有Qiuting, 你和一些felicia fans 可以看我的blog.. 当我知道是你出卖我,我已经把你removed from my blog.. 我最讨厌好朋友出卖我,为什么会是你?U had already get lose in my world...No matter, how much Gerald ask me dun blame u, I told him, Sorry, I can't.. 因为你伤我很深,很深。。心如刀割。。

No comments: