Friday, May 16, 2008

My Words to Jessilyn...

I had read the blog, u updated 16/05/2008 12.43am.. 我读到你写的。我也听了aunty Poh Hoon 跟我讲的话。你说你是无意。。我不明白为什么你要去多嘴?去告诉Glenda呢?

你知道吗?我昨晚哭了一整晚。今天,在公司,我一直上 toilet.因为我无发接受我的BFF出卖我。U want to be friendly, got alot of way.. Not go & "sabo" ur friends.. Do u know that? Want to be friendly, see who is worthy to be friendly to.. Like Glenda & Jiayi, u also got eyes to see. Do u think they worthy to be friendly to meh? Please loh..

我老实告诉你, 到现在我才不会忘记我们在一起的快乐时光。我更不会忘记23/03/2008,当Glenda sms 骂我,你是我第一个想到的BFF, 我打电话给你,向你说和哭。。一却都在我脑海里。。我不会忘记23/03/2008和她们要我倍$261的事。我会记在心里。。
我想听的解释,亲口告诉我或email..I wait for ur answer, I mean it..

No comments: