Monday, May 19, 2008

How is my life for the past few days?

当我写这个blog 的时候, 我想是时候让你们我去到那里?忙什么?其实, 自从我被Jessilyn 出卖后, 我可以告诉你们我走的这条道路, 是很幸苦。。 因为我没有陪我走这条路。。 心里面是很想有人可以借我,shoulder to cry.. 可是,我不想麻烦人家。。


我记得QQ跟我说过一句话,我们做人要学会站起来。。我也要谢谢God for let me see True Jessilyn. 让我学了一场人生的课。。去看清什样的朋友是让我应该去珍惜的。。不是我对每一个人好,人家会对我好。。 就算, 我用多少的真诚, 我都会被人误会,伤害。。 心里面的痛,不知被刺了几次?可是,when I fall down, I still learn to stand up again. 因为我知道有God 一直在我身边陪我。。

我也想在这里要谢谢M5 的每一个人。 如:William, Hazel, Elson, Joshua, Geng Whye.. 谢谢你们在过去的2天,都在给我安慰& try to make me laugh..I know that u all concern me & Willliam had told u all wat happened to me? I just need some place to cool down..

**最后的感想:我没事, 我只想一个人静一静, 和一个安静的地方。。如果我有在过去的几天,向一些朋友发脾气。我想在这里, 跟你们说:"I'm really Sorry.. I never mean it" I love u all as my friends.. I know u all always care & concern me.. Just sometimes some ppl is care & concern me but they want me to learn to stand up & walk on.. I know.. I just want to tell someone that, I remember what u had told me.. I know u want me to learn to stand up my own feets & hands.. But u still care & love me.. Me also LOVE U =)

No comments: