Wednesday, May 7, 2008

Qiuting injure her left arm..

我刚刚读到Qiuting post the msg 在yahoo group, 让我感觉好感动。。 也让我想说一些心里的话。。 让我开始吧...

[1]Qiuting had injure her left arm during rehearsal, just a minor strain.. 为什么你这么不小心?haiz...

[2] 我看的出昨天你有心事。我只想对你说的。。请不要气馁。我知道你已经很努力,我都看到。我只想对你说:“坚持到底”,不要放弃。只要我一天没有放弃, 你都不能放弃,知道吗?记得我告诉你什么吗?从07/02/2008 到现在,我都告诉你, 我会陪你走完这个比赛。。
不管,比赛什样?成绩什样?在我的心里, 洪秋婷 “U R The One" I LOVE & LIKE 4EVER.UNDERSTAND?

[3]Chairlady is not an easy for me to do. 因为我面对很多问题,有几次,我好想放弃。因为每次给人误会我。幸运我有Qiuting 的鼓励。。让我做下去。。 

[4]我也想活的开心,可是每次都会有事发生在我身上。。现在,只想把所有不开心的事离我而去。。 把每一个快乐, 美好的事全放在我的脑海里, 心里面。。 因为我很怕我有一天会忘记我身边的每一朋友,失去记忆。。 我都收集了很多照片在CD & USB Drive. 可是,我知道如果真的有一天发生在我身上,我知道有几个朋友会一直在让我回忆过去。。其中一个是Qiuting..

**最后,我真心感谢那些tag 我的blog.. 我没事。我会去学着活的快乐一点。。 我也会学着走出黑暗的世界里,不让敌人进入我的世界。和我跟GOD 的LOVE. LET'S SPREAD AWAY ALL THE LOVE TO PEOPLES WHO AROUND US..

LOVE IS BEATIUFUL, KIND, CARE, CONCERN, UNDERSTANDING, PATIENT, UNSELFISHNESS.

QIUTING LOVELIES FANS CLUB ALWAYS ROCKZ.. YEAP...

2 comments:

“达人” said...

Hey I agree to ur Chairlady hard to manage stuff...I also kena also...hahaha
Managed a FC for my idol also(other than feli "unofficial" FC)...can feel that way
Need to contact music label and the promo(especially "super convenient" when the promo so happened to be your friend)
Then need to find ppl to attend shows and stuff...
Super GANG KOR!but I like it(to support my idol mah)

Darren

Joey said...

Darren, Thanks for ur comment.Only those who had been in-charge of fc..know the feeling of tiring & what promble facing.. Every 2 weeks, go mdc early, do all the stuffs. And do the list for ticketing & make sure enough for everyone... Even not enough also must try to get for them...All QQ dun know.. Just me & some fans had experience will know..