Thursday, May 1, 2008

The Fun Day & memories With Qiuting...


~Qiuting M & M chocolate Ice Cream~

~Joey M & M Ice-cream~


那天(29/04/2008), Qiuting 和我约出去吃饭。原本,我是已经生病了。因为我有Gestric & 我又没有什么胃口吃饭。整个身体都很Weak. 不想出来,因为我怕我会倒下去。。可是,因为Qiuting & 我,我们有很多东西要讲。。 我就忍着我的病,去见Qiuting.
Qiuting约我2.30pm在她的学校。我要从大马路走进去,好一长路,太阳又热。我到那个地方,我就先去toilet, 因为我感觉我的身体有点没力。。我就在里面休息一下,吃一种药先。。我怕等下Qiuting会被我的脸色畅白吓一跳。。我好了,我就去找Qiuting.. Qiuting, 看到我,我就叫我先休息一下。。她也看到我走路没气。然后,我们搭taxi 到一个有air-con 的地方。我们就进去,叫东西吃。Qiuting,她就问我可以吃吗? 我说可以,只是我要先吃Vomit Medicine 先。她就帮我叫了一杯水。我就吃我的药。。 她就叫食物。
我们一边吃,一边讲话。。把我们心里面不开心的事讲出来,分享。。她知道我的意识,我也知道她的意识。。我们的心里面都对彼此有无数的关心,在乎。也许,有的时候,我太在乎Qiuting 是我的好朋友,我怕她被人利用,伤害。所以,我坦白告诉她,我是在保护你,我不想你被人利用,伤害。我更怕会失去你这个好朋友,姐妹。。因为Qiuting 在我心里面占据很大的地位。Pew, Delphine & Jess 知道。 
Qiuting, Thanks for telling me one words that I will never forget.. (U know what I mean). Yap, I agreed with U..然后,我就告诉她,我做工的事。I think my company is REALLY FUCK & SUCK OF MANAGEMENT.. Those who know what I talking, know what happened..Qiuting also think my company not gd.. I totally agreed.. I really plan to leave this FUCK & SUCK ASAP.. Cos I can't stand them any more.. Done so much for them, what did I get? I never do tat things, they want me to bear the things.. SUCK & FUCK the manager.. Go & Die soon...Make me think that u are always a gd manager inside my heart, but NOW NO WAY MEH..
我们吃的很开心,以上是Qiuting 的杰作。。 哈哈。。Can't stand her.. She can think of those pattern & "Lame" .. 她怕我吃她的M & M ,当我要拍她的Ice Cream. Pls loh, I not so bad to U loh.. I know what u like, I won't take ur foods.. U don't understand me well. Haha..
**最后,我的感想是,想对Qiuting 说的,“放心,我不会再让Evil attack my Soul, which I know that Evil want to take away the LOVE WHICH GOD HAD GIVEN ME INSIDE MY HEART..AND I KNOW THAT U HAD BEEN CARE & LOVE ME ALL THE WHILE. I ALREADYHAPPY. AND I WANT U TO BELIEVE ME, IF U HAVE ANY DOUBLE INSIDE UR HEART, HEARD WHAT OTHER PEOPLES SAID ABT ME, U CAN STRAIGHT AWAY, ASK ME, I WILL CLARIFY WITH U. I DON'T WANT THAT, WHAT I HAD TRY SO HARD TO MAKE OUR FRIENDSHIP STRONG, END UP OUR FRIENDSHIP BREAK.. **
QIN LOVE QQ 4EVER TILL THE END, 不管多大的风浪,我们的友情都能坚持到底。。

No comments: